Loca ♣

hejsan hoppsan! 8D
Nu ska jag göra lite info om MIG! ( Malin )
- -  - - -
Jag är 13 år och går i 7a på frykenskolan.
iaf så är jag den som är till höger på bilderna  på förra inlägget. ( med längst hår Cx )
Jag tycker om att baka, äta godis, Spela bowling , lyssna på musik, vara med Vänner ♥
Jag ÄLSKAR twilight triologin och har läst alla böckerna typ 2/3 gånger, jag har filmerna utom den som inte har kommit än på dvd ( Eclipse ) och den sista som inte har gjorts än :DD
Mina favo ämnen i skolan är typ hemkunskap, Spanska och nåt mer.
Fakta om mig som ingen typ vet :
Jag ÄLSKAR fruktiga tuggummin, Fåglar gör mig nervös , jag ville egentligen faktiskt läsa tyska och jag är lite Loca ( galen på spanska ) xxDD
SÅ nu vet alla det :)
Vi ses Hejdå C:
/ Malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0