Fredag = Malin är Glad (Y)♥

Tja Tja bloggen!
Idag är det Torsdag,gilla =D
Imorgon är det Fredag och det Gillas super Hårt!
. . . . . . . . . . . . . . . .
När det är Fredag får jag alltid den Där OLW Chips låten på hjärnan, konstigt va? ^^
Idag har det inte varit någon speciel dag, fast igår så hade jag och Elin rätt kul... UKM var på vår skola och skuller uppträda ( måste få ge alla som deltog beröm, Ni var super duktiga allihop 8D ) iaf så satt jag och elin och kollade på <3 det var en kille där som trollade och drog skämt, Hör här vad jag lärt mig!
- Katt åt Glödlampa, Blev tänd!
- Katt åt stol , satt i halsen!
- Katt år honung , Fick Bivärkningar
haha visst har jag bara bäst humor? =DD
men nu ska jag iaf gå och ducha ( stavning!! )
hej då / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0