Bowling!

Hej :)
Jag tänkte göra mitt inlägg om mig själv nu!
Jag heter Elin och är snart 13 år, mitt största intresse är hästar och jag rider ca 2-3 gånger i veckan. Jag har ingen egen häst men jag har två sköthästar som heter Pride Of Athlone och Rocky. Jag gillar även att spela gitarr och piano. Jag har även spelat bowling för något år sedan, tog en paus då hästarna tog mer och mer tid. Men jag ska nu börja och träna lite igen :]
Jag ÄLSKAR Twilight filmerna och kan knappt vänta tills Breaking Dawn kommer :DDDDDDDDD
Men nu ska jag snart iväg och träna lite bowling faktiskt! Med mamma :D
Jag ska försöka sätta ihop en outfit bild sen, har inget batteri i mon kamera så jag får försöka att göra en med bilder från internet, vi får se hur det går :)
Ha det bäst!
/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0